7. jul, 2019
rit henk wouters
Beste menners,
Het bestuur heeft besloten dat deze rit NIET doorgaat omdat er te weinig deelnemers zijn. De reeds uitgezette rit wordt een andere keer alsnog gereden.
22. sep, 2019
rit kiosk wilbertoord
Op zondag 22 september wordt door de menclub een rit georganiseerd in Wilbertoord. Vertrek vanaf het plein bij de kiosk aan de Wethouder Lindersstraat. Er kan gestart worden tussen half 11 en 11 uur. Opgeven bij Ine Verstegen tel nr. 0630648108 of via de mail vers2353@planet.nl . Tot ziens op 22 september.
6. okt, 2019
vaardigheids parcours schaijk
Op zondag 6 oktober willen we als club een keer een vaardigheidproefje neerzetten. We willen deze organiseren in Schaijk. Er wordt dan eerst een gedeelte van een menrit gereden, dan is er halfweg een pauze. Op deze pauzeplaats willen we dan een vaardigheidparcours opstellen. Daarna wordt het tweede gedeelte van de rit gereden. Laat een van de bestuursleden even weten of je interesse hebt in deze activiteit. ( graag op of vóór 22 september.)
20. okt, 2019
Rit boekel
Rit bij Helma van Eerdt. Meer info volgt.
10. nov, 2019
snertrit
georganiseerd door het bestuur. verdere info volgt nog